K70: Jag undrar omdu inte har rätt. Frågan är om vi snackar 15-20 nick på samma användare eller om de var uppdelade på flera? Det förefaller ganska solklart att denne Mick29 åtminståne svarade för ett antal av fallen.
Inlägg: 1134671
Svarskommentarer
Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Wayne Gresky: Det blev nog en felskrivning vid registreringen där, det skulle säkert stå "Nick29" när fantasin tröt...