K70: Undrar om Godot är ett av lojsets nick...gäsp!
Inlägg: 1135274
Svarskommentarer
Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Meeen va faan. Kom igen nu, jag ligger här på hotellrummet och väntar idogt på att få läsa lojsets inlägg. Trots trötthet och tidig morgon i morgon så väntar jag innerligt.