K70: Den som väntar på något gott! :)
Inlägg: 1135459
Svarskommentarer
Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Wayne Gresky: Lojset, lojset..... kallar du en länk till en forumdebatt för spam, så har du inte sett mycket ännu.... Vänta inte uppe på mitt inlägg. Men räkna med att det kommer, och känn fruktan. Ty mig muckar man inte ordkrig med ostraffat:-)