Gidde: Wow, tänkte först att det var en hel klan dubletter som bara imploderat av sig själv:-) Men det var nog en hel del som ströks av geografiska skäl också. Men First Division destroyed (utom moderskeppet då förstås), då var det lite stake i lojset för jag har svårt att tro att något av namnen togs bort självmant...
Inlägg: 1138038
Svarskommentarer
Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
K70:
Från denna säsongs Div3:
| lojset | - | HVblue | 4 - 1 | (0:27 - 0:22) |
Lite dålig tid i den andra matchen lojset spelade här, med tanke på att han själv redan kunde frågorna.