Gidde: Du får väl helt enkelt glädja dig åt 5-4 skalpen på bortaplan mot elemental i matchen mot Bos Angels i lagligan istället. elemental är ju på väg mot div 1 igen. Viktig poäng där som gör att vi än så länge inte ligger på direktnedflyttning.
Inlägg: 1148512
Svarskommentarer
Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Wayne Gresky:
Japp, den matchen satt jäkligt skönt kan jag säga!! :)
Kul dessutom att den blev viktig i slutändan (av den lagmatchen alltså)
Japp, den matchen satt jäkligt skönt kan jag säga!! :)
Kul dessutom att den blev viktig i slutändan (av den lagmatchen alltså)