Stigsson: HS-ligan är slutspelad om ca 3 veckor. Sen blir det uppehåll.
Inlägg: 1164529
Svarskommentarer
Sv: Sommarlov?
Frisco: Nu är de sommarlov i HS-ligan. Påminn mig gärna när det är dags att starta upp igen i slutet av augusti.