PåveMolin: Bor mitt emellan Oskarshamn o Vimmerby men har vänner i Vimmerby och därför har det blivit att jag håller på dem. Är annars född i Karlstad och därför FBK-fan.
Inlägg: 2906570
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2025-26
Förlust mot Kalmar, men det är bara början av säsongen än. Nya tag på fredag hemma mot Almtuna. Håller tummarna.
Sv: Säsongen 2025-26
janersa: ah, förstår, själv har jag bara en mil till Vimmerby och uppvuxen nära.. men kan inte säga att jag följer Vimmerby slaviskt.
Men tänkte åka till ishallen på fredag
Men tänkte åka till ishallen på fredag