Dra mig på en liten vagn, vi vinner borta mot serieledarna!! Anton Carlsson är kung på straffar. Så skönt och rättvist med två pinnar.
Inlägg: 2978044
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2025-26
Svår bortamatch igen och 0-1 mot MoDo efter första. Målet kom lite slarvigt när vi spelade PP men lät en Modospelare komma ensam med Eltonius. Annars gör vi en skaplig period.
Sv: Säsongen 2025-26
janersa: Underbart! Kommer kanske och besöker Astrid Lindgrens värld nån dag. 😊