Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Intresset från Småland!


Intresset från Småland!
Någon som har någon logisk förklaring till varför intresset på SportSnack från de Smålänska fansen är så oerhört tamt? Eller finns det ingen logik?

Sv: Intresset från Småland!
jo1: fiinns kanske inte så mycket fans där:D

Sv: Intresset från Småland!
Yngligen:
Sanningen är väl att förutom Rögle och en viss mån Mora, så är det ont om intresse överhuvudtaget i SportSnack- speciellt i Norra Allsvenskan.

« · 341229
Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix