Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

kvalspel


kvalspel
bra att ni har skaffat en sån har också

Sv: kvalspel
Jo visst är det bra att dom har gjort det:)

det är ett homla liv här...eller??

Sv: kvalspel
ja det är ju mycket med gästboks inlägg här...

Sv: kvalspel
Är detta rätt ang KS?

AIK och Timrå plus ettan och tvåan i SA går direkt till KS.

De fyra mittenlagen i SA lottas(?) mot 4 lag från fortsättnings-
allsvenskan och möts hemma och borta. Återstående 4 lag
lottas mot varandra, möte hemma och borta. Återstår 2 lag
som går till KS. Summa summarum 6 lag i KS.

Sv: kvalspel
ja det värkar som att det inte är nå fler som vill använda min tråd så då får man avsluta den då med att säga go natt och go morrgon

« · 62551
Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix