ja det värkar som att det inte är nå fler som vill använda min tråd så då får man avsluta den då med att säga go natt och go morrgon
kvalspel
62805 · Nästa » Till forumet
Sv: kvalspel
Är detta rätt ang KS?
AIK och Timrå plus ettan och tvåan i SA går direkt till KS.
De fyra mittenlagen i SA lottas(?) mot 4 lag från fortsättnings-
allsvenskan och möts hemma och borta. Återstående 4 lag
lottas mot varandra, möte hemma och borta. Återstår 2 lag
som går till KS. Summa summarum 6 lag i KS.
AIK och Timrå plus ettan och tvåan i SA går direkt till KS.
De fyra mittenlagen i SA lottas(?) mot 4 lag från fortsättnings-
allsvenskan och möts hemma och borta. Återstående 4 lag
lottas mot varandra, möte hemma och borta. Återstår 2 lag
som går till KS. Summa summarum 6 lag i KS.