Inlägg: 1141837
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2009
Bolivar:
Växjö-Rögle på webradio, LIF-SSK på TV och 1-2 mellan AIK-VIK. Kan det bli häftigare! :0)
Växjö-Rögle på webradio, LIF-SSK på TV och 1-2 mellan AIK-VIK. Kan det bli häftigare! :0)
Sitter just och kollar på LIF-SSK och som många gånger tidigare under denna säsong så blir jag imponerad över Leksands publik. Vilket tryck dom skapar.