Inlägg: 1141939
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2009
Metal Guru: Fast vad jag ser står det 1-3 mellan AIK och VHK. Rögle skulle nog behöva vinna om dom ska ha chansen att stanna i ES.
Eller 3-3 VL-RBK!