Inlägg: 1144830
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2009
Metal Guru: Rögle och SSK verkar gå loss i toppen nu. AIK slog LIF och dessutom missade Kuben ett klockrent mål som LIF gjorde. Däremot är det tveksamt om det hade någon betydelse. Lite konstigt att man inte har målkameror i KS.
...förlåt,
VIK Västerås - Rögle 0-4 19.56