Inlägg: 1144917
Svarskommentarer
Sv: Kvalserien 2009
Bolivar:
Är det inte hockeyligan som äger målkamerorna?
Den som fanns i FMMA förra året finns idag i Ängelholm.
Är det inte hockeyligan som äger målkamerorna?
Den som fanns i FMMA förra året finns idag i Ängelholm.
Metal Guru: Ja, jag vet men på sikt tycker i alla fall jag att man borde ha det även i KS. Det borde gå att installera en enklare variant i dom arenor som saknar. Kanske en temporär kamera.
I årets KS så är det väl möjligen Växjö och Västerås som saknar kamera.