Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 322098

Sv: Radiosporten
OE:

Det var bilder som fanns med i MoDos klubbtidning i numret efter den matchen, lyckas inte hitta fotografens namn, men med stor sannolikhet är det väl någon HD/NST-fotograf som är upphovsmannen från början(hoppas att jag inte begått något upphovsrättsbrott :-).

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix