Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 325135

Sv: Klack
Yngligen: Det är lite svårt att säga, jag har inte varit på hemmaplan hos alla lag. Dom jag har varit hos hittills är IKO, VIK, ÖHC, Mora, Boga och snart ska man till växjö. Men de som har varit bäst hittills utifrån det jag sett och hört är Västerås och Bofors klacken.

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix