Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 325991

Sv: Elitlicensen
Björn VII: Inte speciellt schysst mot de lag som kommer att nekas uppflyttning eller degraderas i div 1 då. Eller ska de utvidga antalet lag i serierna under??

Har svårt att se något ES lag flyttas ner med tanke på det gullande som sker med dessa lag. Titta på fotbollens licensnämnd. Där ger man dispenser åt höger och vänster, vilket mer eller mindre gör nämnden helt värdelös.

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix