Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 331403

Sv: Läktarmatch...
Ebbe: Enligt HD ja..
Men när man läser igenom kommentarerna i tidningen så låter det som hemmarklacken var lite polulärare.. Syftar mest på kritiken mot Lakejernas trumma och enformiga ramsor.. Måhända att de var färggladare och något röststarkare..
Men man tycker helt enkelt bättre om AIA än lakejerna.. = /

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix