Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 341400

Sv: Intresset från Småland!
jo1:

Det är väl att både klubbarna och supportrarna har forumlösningar som de trivs med och att då få folk att gå över till något som den egna (kanske sponsrande) web-byrån inte har producerat skulle vara lite impopulärt.

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix