Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 398736

Sv: Förslag till gruppindelning inför nästa säsong
Ebbe: Ja men alla måste ju vara intresserad av att få ett så bra SA som möjligt. Ingen som gynnas av att 2 "sämre" lag från södra kommer upp och får däng. Då är det bättre att de bästa får spela i SA och nu när ni fått en tränare som inte är så insnöad i ett system som inte håller tror jag att ni kommer lätt till SA.

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix