Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 73722

Sv: Leksand i Globen
Var där; och håller med! Fullt ös även på sittplats. Det brukar komma många Leksingar på bortamatcherna, men det här slog allt!

Ska till Leksand för AIK-matchen. En seger till mot Sandlin o co vore inte helt fel! (Fast man ska inte sparka på en som redan ligger)

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix