Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 75101

Sv: Ny sida på nätet
Självklart skriver de om det som intresserar de flesta. Och att
Leksand trillade ur eliten borde väl även intressera anti-leksingar.
Dock har det ju varit bara positivt om Leksand typ...

Den här "nya sidan" kom jag inte ens in på...

Leksand och Timrå går upp, inget (hockey)snack!

Kul skämt va? (hockey)snack! Kunde inte låta bli :)

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix