Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Inlägg: 78870

Sv: grattis
JÄTTEGRATTIS TIMRÅ TILL EN BRA KVALSERIE! Jag trodde hela tiden att det skulle gå bra, men det är alltid lite nervigt med sådana serier, men det klarade laget av på ett imponerande sätt!
Ser fram emot nästa säsong!JAG TROR OCH HOPPAS ATT TIMRÅ NU KOMMER ATT BLI ETT "ETABLERAT" ELISERIELAG. KANSKE SLUTSPEL NÄSTA ÅR?

Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix