Allsvenskan

Nationellt · 988 inlägg · 140 ämnen

Smidjegrav


Smidjegrav
Fan vad härligt att se,Här får alla jobba för att ta poäng i smidjegrav.....12-2 på 2 hemmamatcher , ojojoj....Vadska man säga om hemmaspelet,Någon?

Sv: Smidjegrav
Steff:
Ja säger att du sticker ut hakan alldeles för tidigt då ni har ett par hemma matcher kvar. Dessutom får ni gärna vara bra hemma, då man numera lirar halva serien borta.

Men de ser ju inte speciellt dåligt ut för er just nu.

« · 375907
Sv: HockeyAllsvenskan
Rip Kirby:

Förstår ärligt talat inte denna öht om jag skall vara ärlig men men
Sidan sköts av: Paddan Belix