Inlägg: 1161022
Svarskommentarer
Sv: SANDVIKENS AIK 08/09
en ny Bandysida kan jag tipsa om här är adressen bandyforum.forum24.se/
Som SAIKare skulle jag hellre se Nilsson i SIRIUS än i Edsbyn Bajen VSK iaf
Som SAIKare skulle jag hellre se Nilsson i SIRIUS än i Edsbyn Bajen VSK iaf
Den 60 kvadratmeter stora bildskärmen skulle man ha för hemmabio :)