Sv: SANDVIKENS AIK 08/09
en ny Bandysida kan jag tipsa om här är adressen bandyforum.forum24.se/

Som SAIKare skulle jag hellre se Nilsson i SIRIUS än i Edsbyn Bajen VSK iaf