1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778954 inlägg · 7967 ämnen

3 eller 4 femmor ?


3 eller 4 femmor ?
Vad tycker Ni verkar bäst ?
Jag håller med att det är dumt att låta juniorenra spela i en enskild femma, när dom har så mycket att lära utav de äldre grabbarna. Snacket om att brynäs blir trött efter en period och tappar allt på grund av trötthet tycker jag låter dumt när det finns en hel färsk femma bestående av hungriga och pigga juniorer. Ge dom speltid och förtroende så ska ni se att Brynäs håller sig pigga matchen igenom.
¨Kan någon förklara varför Esko inte låter bolibompa kedjan spela, det måste väl finnas fler än jag som tycker att dessa grabbar behöver mer istid.
Senaste matchen borde dom ha låtit juniorerna komma in och jobba som sjutton för att hålla pucken ifrån Brynäs målet Om man leder med 4-1 måste man väl för sjutton först och främst se till att hålla motståndarna borta från det egna målet, men Brynäs blev för trötta som dom säger,,,,,,och så sitter det försvarsdugliga och pigga spelare på bänken och inte ges en chans,,,otroligt dåligt tycker jag personligen.

- labbe

Sv: 3 eller 4 femmor ?
labbe: Njae för trötta vet inte jag men att Malmö fick 2-4 då började huvudet spöka än värre när det blev 3-4 det sitter nog mer i huvudet nu än bena det stavas SJÄLVFÖRTROENDE!!Men det går ju åt rätt håll Janne larsson sa i en intervju att han har varit med om det här förut med Brynäs det finns inget annat än att man måste bara jobba jobba hårt så tills slut lossnar det!!Låt Timrå få känna på det då en riktig urladdning den har vi väntat på 7-2 ikväll grabbar till oss!!!

Sv: 3 eller 4 femmor ?
labbe: Där har du en poäng låt Bolibompa kedjan få lira mer det kan jag hålla med!!

Sv: 3 eller 4 femmor ?
labbe: Anledningen är att om bolibompakedjan är som den är idag, så är den alldeles för lätt med Jobs, Floberg och Östlund..
Mårs bidrog med tyngd och centeregenskaper som dessa saknar!

Därför bänkar Esko bolibomakedjan..
Bolibompakedjan med Jobs-Mårs och Floberg skulle klara sig betydligt mycke bättre!!

Sv: 3 eller 4 femmor ?
KentaK: Lustigt, jag tycker precis tvärt om, att den nuvarande kedjan passar alldeles utmärkt bra. Fast jag vill gärna se att juniorerna splittras upp och får spela i enskilda femmor.

Sv: 3 eller 4 femmor ?
labbe: Jaha, ja står nog fast vid att den nya bolibompa-linan är alldeles för likartig.. Dom är lite för små och ska göra lite för mycket själva.. Mårs var väl den av dom som spelade enklast ändå, och det är väl naturligt i och med att han var/är center!

Sv: 3 eller 4 femmor ?
Hur många ska på matchen ikväll?

Sv: 3 eller 4 femmor ?
Tydligen rätt många.. =)

« · 137407

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)