3 x Johan jagas
677325 · Nästa » Till forumet
Sv: 3 x Johan jagas
Db_04: Å andra sidan...
Patrik Hucko - helt uppenbart att han inte hängde med i es-tempot i kvalserien, usel scouting av Masken.
Patrik Wallenberg- hade spelat i es flera gånger utan att få något genombrott, så vem trodde något annat?
Jimmie Eriksson - alldeles för hypad, men det är inte lätt att es-debutera i seriens sämsta lag heller.
Sebastian Meijer - helt uppenbart för klen, usel scouting av Masken*2.
Patrik Hucko - helt uppenbart att han inte hängde med i es-tempot i kvalserien, usel scouting av Masken.
Patrik Wallenberg- hade spelat i es flera gånger utan att få något genombrott, så vem trodde något annat?
Jimmie Eriksson - alldeles för hypad, men det är inte lätt att es-debutera i seriens sämsta lag heller.
Sebastian Meijer - helt uppenbart för klen, usel scouting av Masken*2.
Sv: 3 x Johan jagas
Peja: Ryno är fortfarande väldigt orutinerad men visst kan han bli en bra ES spelare sen.... han har då storleken
Men inte för å gnälla men är de så bra att bara stirra på allsvenskan ????
Våra allsvenska stjärnor har ju knappast lyckats
Patrik Hucko - gjorde mycke poäng å var bland NH90´s bästa spelare
Patrik Wallenberg- Poängkung och NH90´s bästa spelare tillsammans med Hunter ifjol...
Jimmie Eriksson - Jagades av 10 elitserielag...och stjärna i SAIK
Sebastian Meijer - Bland dom bättre i Västerås
Men inte för å gnälla men är de så bra att bara stirra på allsvenskan ????
Våra allsvenska stjärnor har ju knappast lyckats
Patrik Hucko - gjorde mycke poäng å var bland NH90´s bästa spelare
Patrik Wallenberg- Poängkung och NH90´s bästa spelare tillsammans med Hunter ifjol...
Jimmie Eriksson - Jagades av 10 elitserielag...och stjärna i SAIK
Sebastian Meijer - Bland dom bättre i Västerås
Sv: 3 x Johan jagas
Huss: Var väl gårdagens GD det där och förrgårdagens SF-nyheter. Ryno och Ejdepalm verkar hålla es-klass, vet inte angående Hägglund? Svårt att bedöma en defensiv forward på allsvensk nivå.
3 x Johan jagas
Enl dagens GD. Inga överraskningar, däremot kan tyckas Hägglund skulle bli en "Almtorp" för mycket...
In med en klasscenter istället.
In med en klasscenter istället.
Ni var ett av dom 10 lagen som jagade han... (Jimmie)
nej de har vart allt för många dåliga värvningar + lite otur med skador....
Kimmo Lotvonen & Mike Watt