Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Spammar? Det ser ut som en vänförfrågan enbart. Spammar var kanske att ta i.
Sen va fan, jag hoppas du hade en bra midsommar.
Spammar? Det ser ut som en vänförfrågan enbart. Spammar var kanske att ta i.
Sen va fan, jag hoppas du hade en bra midsommar.
Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Jag pratar gärna politik med dig men inte här i forumet. Kändes som fel ställe.
Och såklart att jag bryr mig om dit mående, självklart. Varför tror du annat?
Och såklart att jag bryr mig om dit mående, självklart. Varför tror du annat?
Sv: A proposito de nada
Konstigt att man vill bli internet vän med någon man inte unnar en glad midsommar. Stackarn...
Sv: A proposito de nada
{Tommy}:
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.
Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.
Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.
Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Det är bara att "blocka" galningen.
Jag får ännu mer vatten på min kvarn nu. Och hoppas att det någon gång i framtiden ska gå att blocka en användare från att ha flera konton.
För detta är inte en ny användare. Sanna mina ord.
Denna har varit här länge.
Man känner igen lössen på gången.
Så Tommy. Du har så många vänner härinne så logga ut för nu men lämna inte.
Vi har tappat för många bra genom åren.
Mikael.
Jag får ännu mer vatten på min kvarn nu. Och hoppas att det någon gång i framtiden ska gå att blocka en användare från att ha flera konton.
För detta är inte en ny användare. Sanna mina ord.
Denna har varit här länge.
Man känner igen lössen på gången.
Så Tommy. Du har så många vänner härinne så logga ut för nu men lämna inte.
Vi har tappat för många bra genom åren.
Mikael.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Ok Beng i ramen med ömma tår verkar besatt av mig. Han skickar flera brev, han vill bli min vän. Han skriver i min gästbok och undrar om jag blev V i valkompassen. För ca 20 minuter sen. Han som inte brydde sig om min situation som sjuk. Han som vände blad för längre sen. Han som inte vill diskutera politik. Om man bryr sig om andra är man vönsterpartist i hans värld.
Det verkar som om han trakasserar mig. Jag får fråga AI
Men det påskyndade mitt uttåg. Tyvärr nådde jag inte 25 år men det är ju skit samma.
Kommer att sakna en del här och er vill jag tacka väldans mycket. Tack!
Hoppas ni får fira det efterlängtade guldet
Tommy
Det verkar som om han trakasserar mig. Jag får fråga AI
Men det påskyndade mitt uttåg. Tyvärr nådde jag inte 25 år men det är ju skit samma.
Kommer att sakna en del här och er vill jag tacka väldans mycket. Tack!
Hoppas ni får fira det efterlängtade guldet
Tommy
+ 2
Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Ja de ante mig att han till sist får bättre bud än SHL. Men Alcen ska vara på den hyllan och hugga! Och något nytt under solen ang Järnkrok? Nån som hört om flyttlasset går till Gävle snart eller?
Sv: A proposito de nada
Rodrigo:
Tack för infon. Behöver man inte hoppas på honom. Verkar vara en jävla bra spelare. Så kanske naturligt för honom att stanna där borta.
Men det hade ju varit coolt med Alex Nylander plus Välimäki. Alcen gör en "mormor". Minns när Sundlöv värvade både Eero The Hero och Kahna under samma silly säsong. Det var tider det. Och rejäla bomber för Brynäs.
Tack för infon. Behöver man inte hoppas på honom. Verkar vara en jävla bra spelare. Så kanske naturligt för honom att stanna där borta.
Men det hade ju varit coolt med Alex Nylander plus Välimäki. Alcen gör en "mormor". Minns när Sundlöv värvade både Eero The Hero och Kahna under samma silly säsong. Det var tider det. Och rejäla bomber för Brynäs.

Jag har bara skrivit snälla saker till Tommy.