Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Spammar? Det ser ut som en vänförfrågan enbart. Spammar var kanske att ta i.
Sen va fan, jag hoppas du hade en bra midsommar.
Spammar? Det ser ut som en vänförfrågan enbart. Spammar var kanske att ta i.
Sen va fan, jag hoppas du hade en bra midsommar.
Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Jag pratar gärna politik med dig men inte här i forumet. Kändes som fel ställe.
Och såklart att jag bryr mig om dit mående, självklart. Varför tror du annat?
Och såklart att jag bryr mig om dit mående, självklart. Varför tror du annat?
Sv: A proposito de nada
Konstigt att man vill bli internet vän med någon man inte unnar en glad midsommar. Stackarn...
Sv: A proposito de nada
{Tommy}:
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.
Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.
Han är exakt lika mot mig.
Spammar mig med pm och vill bli min vän här på HS trots att han inte önskar mig en glad midsommar. Säger mer om honom än om oss.
Han är ytterst märklig och rätt obehaglig.
Bara låta han vara. Tröttnar väl tillslut. Hoppas jag. Kan ta print på allt han skrivit privat till mig och att han vill bli min vän. Mig av alla... haha.
Skrev bland annat hånfullt till mig att sluta med särskrivningar. Ska försöka bättra mig var mitt svar. Men inte alltid lätt då jag har dyslexi. Men jag bara väntar på att han ska mobba mig för det också. Tror han mår mest dåligt själv och är en ensam bitter person.
Bara behandla honom som luft brukar vara bästa medicinen mot såna personer.

Jag har bara skrivit snälla saker till Tommy.