Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Sportnisse:
Det slutar nog med att Alcen hör av sig till Daniel Casselståhl, Kösa Karjalainen och Walle Wahlberg så dammar dom 3 av en sista vända.
Det slutar nog med att Alcen hör av sig till Daniel Casselståhl, Kösa Karjalainen och Walle Wahlberg så dammar dom 3 av en sista vända.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Makita: Frågan är varför ens ha en sportchef!
De här förvärven som så långt presenterats krävs det ingen större prestation eller arbetsinsats för att presentera.
De här förvärven som så långt presenterats krävs det ingen större prestation eller arbetsinsats för att presentera.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Får precisera för språkprofessor huge. Menar att alcen snöar in på en viss spelare å väntar . Blir det inget så har tiden gått å hyllorna tömts . Då blir det dags igen för att söka alternativ d el e and so on . På en mycke lägre hylla . Lex palu som till slut gick till öret istället . Vet det inte var Alcén som väntade den gången .
+ 2
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Det kanske är spelarna som velar?
Ja, det var just det jag försökte säga också.
Bara med en lite annorlunda formulering.
Att spelarna har en egen vilja och har rätt att tacka nej till Alcen, verkar vara nåt som är fullständigt obegripligt och märkligt i grismöbelns värld.
Ja, det var just det jag försökte säga också.
Bara med en lite annorlunda formulering.
Att spelarna har en egen vilja och har rätt att tacka nej till Alcen, verkar vara nåt som är fullständigt obegripligt och märkligt i grismöbelns värld.
Sv: A proposito de nada
Mattson: Ingår väl i o f s två matcher plus kringarrangemang i det men låter dyrt.
Dom får slänga in uppträdanden med Di Leva och Sven-Ingvars på köpet om det ska kunna bli fullt.
:-)
Dom får slänga in uppträdanden med Di Leva och Sven-Ingvars på köpet om det ska kunna bli fullt.
:-)
Sv: A proposito de nada
Huge: Det var inte det svar jag förväntat mig. Jag hade förväntat mig nåt i stil med:
Hur vet du att det är just Alcen som velar?
Det kanske är spelarna som velar?
:-)
Hur vet du att det är just Alcen som velar?
Det kanske är spelarna som velar?
:-)
Sv: A proposito de nada
Skapliga priser vid utomhusmatchen. Sittplats 895 kr, ståplats 750 kr. Kan man sälja ut arenan med dom priserna?
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Ditt jävla kinkiga och otåliga bebisgnäll har redan straffat oss tåliga och vuxna supportrar och det
kommer med säkerhet att fortsätta straffa oss under hela nästa säsong.
Jag föreslår att du lägger en motion när SHL har sitt årsmöte som går ut på att ingen sportchef ska behöva invänta nån påskrift öht.
När en SC vill ha en spelare så räcker det att sportchefen skriver på och därefter är spelaren ifråga automatiskt bunden av gällande kontrakt.
kommer med säkerhet att fortsätta straffa oss under hela nästa säsong.
Jag föreslår att du lägger en motion när SHL har sitt årsmöte som går ut på att ingen sportchef ska behöva invänta nån påskrift öht.
När en SC vill ha en spelare så räcker det att sportchefen skriver på och därefter är spelaren ifråga automatiskt bunden av gällande kontrakt.
+ 1
det är snabbt och enkelt att värva dåliga spelare som inte har en chans på NHL och som få andra SHL-lag vill ha.
Eftertraktade riktigt bra spelare däremot är knepigare och kan ta tid - om dom först vill se om dom kan få erbjudanden från NHL.
Så det är bara att välja vilken hylla man vill att Alcen ska sikta på.
Notera:
hemvändare följer oftast inte denna mall
även sena värvningar kan bli fel /Delia t ex
sena värvningar kan bli bra /Trivigno, De Haan, Rafferty, Bellows, DIFs fjolårsvärvningar t ex