Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Lemp: han spelade finalen i ahl nu mot välimäkis lag. Så vi lär se vad som händer dom kommande dagarna. Noah Philip blev klar för hv nu idag
Sv: A proposito de nada
Silfver: Skulle nog inte ta det som en absolut sanning. Mediauppgifterna därefter har påtalat motsatsen. Han skulle nog redan vara klar för en klubb i Sverige om han hade bestämt sig för det redan i mars.
Sv: A proposito de nada
Erat: Du får gärna motbevisa mig, men tror inte han har uttalat sig alls kring en eventuell flytt hem till Sverige. Känns som det byggs upp förhoppningar baserat på ingenting.
Sv: A proposito de nada
Erat: Bäckis bodde väl hos Nylanders när han var färsk i NHL så finns ju stark personlig koppling i o f s.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Neophyt: han har väl gått ut med att han ska spela i Sverige igen? Tror inte dif är aktuellt och ser vi till närheten till Sthlm lär vi ligga bra till
+ 2
Sv: A proposito de nada
Neophyt: Var bara något smått i aftonbladet om att Brynäs uttryck intresse diverse veckor sen om det skulle bli Sverige. Men att han i första hand siktade på att stanna kvar i nordamerika, så särskilt konkret är det inte.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Erat: Jag har läst länge nu om A. Nylander som ett potentiellt nyförvärv till Brynäs. Låter onekligen intressant men ligger det något konkret bakom de förhoppningarna/spekulationerna?
Sv: A proposito de nada
willyyoung : Du är ju rolig du...
För ett tag sen så skrev du Att landar JA denna värvning så börjar du tro på livet igen
O nu är
För ett tag sen så skrev du Att landar JA denna värvning så börjar du tro på livet igen
O nu är
Sv: A proposito de nada
Samsung:
Nytt avsnitt ute med Uppe på Sätraåsen.
Gäst är Bobby
Suverän kille som det finns chans att få behålla LÄNGE
Nytt avsnitt ute med Uppe på Sätraåsen.
Gäst är Bobby
Suverän kille som det finns chans att få behålla LÄNGE
+ 3
Sv: A proposito de nada
ME88x: Jag fick hans namn igår att Brynäs visat intresse iaf.
Fick även höra att det som vanligt är riktigt dåligt utbud, spelare från allra översta hyllan fanns det någon, men är väl många som söker dem samt att de väntar säkert in erbjudanden från NA.
Fick även höra att det som vanligt är riktigt dåligt utbud, spelare från allra översta hyllan fanns det någon, men är väl många som söker dem samt att de väntar säkert in erbjudanden från NA.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Alltså jag vill fortfarande inte få upp förhoppningarna för mycket, men Juuso är en riktig klassvärvning alltså.
+ 1
Är då Alexander Nylander, 28, aktuell för SHL-spel kommande säsong?
De signaler Silly-surr får är att det inte är så. Snarare att huvudspåret är fortsatt spel utomlands.
Som sagt, man ska nog tona ner förväntningarna.