Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Lemp: han spelade finalen i ahl nu mot välimäkis lag. Så vi lär se vad som händer dom kommande dagarna. Noah Philip blev klar för hv nu idag
Sv: A proposito de nada
Silfver: Skulle nog inte ta det som en absolut sanning. Mediauppgifterna därefter har påtalat motsatsen. Han skulle nog redan vara klar för en klubb i Sverige om han hade bestämt sig för det redan i mars.
Sv: A proposito de nada
Erat: Du får gärna motbevisa mig, men tror inte han har uttalat sig alls kring en eventuell flytt hem till Sverige. Känns som det byggs upp förhoppningar baserat på ingenting.
Sv: A proposito de nada
Erat: Bäckis bodde väl hos Nylanders när han var färsk i NHL så finns ju stark personlig koppling i o f s.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
Högoddsare men hoppas kan man ju alltid.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Neophyt: han har väl gått ut med att han ska spela i Sverige igen? Tror inte dif är aktuellt och ser vi till närheten till Sthlm lär vi ligga bra till
+ 2
Sv: A proposito de nada
Neophyt: Var bara något smått i aftonbladet om att Brynäs uttryck intresse diverse veckor sen om det skulle bli Sverige. Men att han i första hand siktade på att stanna kvar i nordamerika, så särskilt konkret är det inte.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Erat: Jag har läst länge nu om A. Nylander som ett potentiellt nyförvärv till Brynäs. Låter onekligen intressant men ligger det något konkret bakom de förhoppningarna/spekulationerna?
Sv: A proposito de nada
willyyoung : Du är ju rolig du...
För ett tag sen så skrev du Att landar JA denna värvning så börjar du tro på livet igen
O nu är
För ett tag sen så skrev du Att landar JA denna värvning så börjar du tro på livet igen
O nu är