Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Köpte öl av Bert på skara sommarland för ca 100 år sedan. Då kom en i personalen o sa att starkölen va slut. Sätt in folköl i pumpen sa han o till mig sa han att hålla käften o inte berötta så fick vi alla öl gratis resten av kvällen :)
+ 1
Sv: A proposito de nada
mattias - 74:
GD la ur en kort intervju.
www.gd.se/sport/alcen-har-en-hektisk-sommar-framfor-sig/
Känns en smula stressat där, men det är väl egentligen framåt nästa vecka det börjar bli spännande.
GD la ur en kort intervju.
www.gd.se/sport/alcen-har-en-hektisk-sommar-framfor-sig/
Känns en smula stressat där, men det är väl egentligen framåt nästa vecka det börjar bli spännande.
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Vi tar Carlson, Ovie och Benn, alla med någon koppling till Brynäs, men vi kan nästan kalla oss för PRO-Brynäs
+ 2
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Appropå farten. Läste en rolig sak av Per Bjurman. Han delade hiss med Bert Karlsson i samband med Melodifestival.
Bert skulle av på tidigare våningsplan, släppte en brakskit precis innan han lämnade hissen och sa : här får du för all skit du skrivit genom åren!
Bjurman tvingades åka resten av våningarna i oset. :-)
Bert skulle av på tidigare våningsplan, släppte en brakskit precis innan han lämnade hissen och sa : här får du för all skit du skrivit genom åren!
Bjurman tvingades åka resten av våningarna i oset. :-)
+ 6