AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
« Föregående · 1286474 Till forumet
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Bissett19: Härligt att Svedberg får fortsatt förtroende i mål...han känns som flera redan sagt mycket stabilare än BB..
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Kahnberg och Hansen tillbaka mot Gnaget imorrn,dom bildar en fjärdekedja med Sundström.
Gött att ha dom tillbaka igen.
Gött att ha dom tillbaka igen.
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Nu är det dags att vända på skiten och ta en andra raka seger för första gången denna säsong, eller vad säger ni? Med Ekholm och Ironhook i kanonform och förhoppningsvis med Svedberg mellan stolparna så ska vi bara vinna mot Gnaget!
« Föregående · 1286474