AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
« Föregående · 1286965 · Nästa » Till forumet
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
sylf: Nu tycker jag att du är onyanserad, det kanske var fel på klubban, skridskon, isen, man kan inte vara så fördömande som du är :-)
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Följer matchen via Sr.se och via gds blogg och aftonbladets ES-koll.. och vad som framgår där verkar Kanhberg ligga bakom allt!! :O
är han så grym idag? iallafall grymt kul att han är tillbacks, riktgit bra spelare som bara växer i brynäs! :)
är han så grym idag? iallafall grymt kul att han är tillbacks, riktgit bra spelare som bara växer i brynäs! :)
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
HappyX3: Kahnberg har varit bra idag tycker jag!
Visar det sig att Hansens miss kostar oss några poäng i slutändan så blir jag vansinnig...
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
HappyX3: Baggen missade öppen kasse nyss, nästa påse blir nog gnagets.....
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
70 Rodrigues:
Clarke och Löf bänkade i senare delen av andra enligt gd
Clarke och Löf bänkade i senare delen av andra enligt gd
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Har ni hört "Långsamt farväl" med Lisa Nilsson (som Scocco har skrivit)? Den passar bra in på Clarke, om man nu ska tro "Puckens" källa.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Anders Berg: Härligt om NC vågar bänka, men då ska han väl gör det med FW som inte levererar heller kan man tycka.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Jag skulle gärna slippa att bli nervös i sista perioden nu, Brynäs är experter på att skapa spänning.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
tompap71: Ändå tycker jag att han varit (mindre dålig) bättre idag än i många av de tidigare matcherna!!
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Såg nyss Silfverbergs mål igen.. Man kan konstatera att Hansen har en del att lära när det gäller avslut ;)
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
tompap71: Man börjar ju funderar i hur många matcher dom har scoutat Clarke, så här dåligt får det inte vara?
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
sylf: Så NC toppar nu med Khana-Nordan-Lauritzen.... I bytet innans..
Redigerad kommentar
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
sylf: Dax att bänka Andersèn? Nu är det riktig hönsgård i försvaret. Så jävla korkat att försöka gå in o försvara sin ledning, kör på framåt för fan, annars så kommer det att straffa sig!
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lindström: Då lär hela Hovet se Huges myspinne vid det här laget :-)
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
70 Rodrigues: Det är väl scoutgruppen som hittat Clarke... Sundlöv tyckte ju ett tag, eller trodde, att Svanberg skulle bli en av Elitseriens bästa backar... Att hålla på Brynäs påminner ofta om en komedi, typ Fawlty Towers. Riktigt kul om man tar det på rätt sätt.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Sunken tittar på puck istället för att täcka passningen. Bedrövligt faktiskt!
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Och nu blev det spännande igen då, som vanligt.. Tveksam utvisning på Granis
Fortsatt PP för AIK dessutom... Känns som det här kan bli mycket jobbigt.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
På tal om komedi... Eller som ett jävla skämt, beror på hur man ser det.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
"Jag skulle gärna slippa att bli nervös i sista perioden nu, Brynäs är experter på att skapa spänning."
dagens sanning...
dagens sanning...
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Det är pinsamt att ens släppa in mål mot AIK - för ett lag som har SEMIFINAL som målsättning.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Jaha #16 rappar Svedberg på plocken när han har full koll. Kan inte NC köra #16 till synsam sen till Kina så man slipper se fanstyget.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Anders Berg: Jag tror AIK vänder detta nu, Brynäs har lagt ner verksamheten, åker inte skridskor längre!
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Lindström: Synsam? Hur mycket pengar tror du att Brynäs har egentligen? Nej, det får nog bli Specsavers.
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Macahan: Ja jag tycker det, men då måste vi upp och köra lite.. Vi kan inte ligga på försvar resten av matchen nu...
Jag är rädd för att det blir så..
Sv: AIK - Brynäs IF [7/10 2010]
Nicklas CZ: "I år kan vi mala ned motståndet eftersom vi är bättre tränade än någonsin".
Är det någon som sett den effekten ännu? :)
Är det någon som sett den effekten ännu? :)
« Föregående · 1286965 · Nästa »