Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
« Föregående · 1391757 · Nästa » Till forumet
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Går ju inte att titta på skiten. Hackande bild är bara förnamnet. Bara att stänga ner...
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
bradberry: Det är godkänd bild hos mig, inte HD precis.. Men det funkar! Ser alla nummer och sådär.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
bradberry: stäng ner allt annat du har uppe och om du har fler datorer inkopplade så stäng av dom andra. Boxern kan ställa till det också. Gör ett försök
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Widing behöver göra mål!! Underbart! Hans självfötroende ska tillbaka så fort som möjligt efter säsongen i DIF!
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
bradberry: Kör du trådlöst? I såna fall kan svag signal eller nåt ställa till det ibland. Det är definitivt inte några problem med GDs sändning (nåja, åtminstone inte med hackande osv ;)), flyter på bra här och det är bra bild
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Vilken hockey Brynäs bjuder på nu. Lite skillnad gentemot första perren!
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Jag gillar det jag ser av Martin Johansson i den här matchen!
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Tjena, dags att börja hänga här nu igen när försäsongen drar igång ;)
Nån som vill vara jäkligt schysst och köra lite boxscore för mig, hittar inte fakta om matchen någonstans. Först och främst, vad står det? Ser att Widde nätat iaf, mkt härligt ;D
Nån som vill vara jäkligt schysst och köra lite boxscore för mig, hittar inte fakta om matchen någonstans. Först och främst, vad står det? Ser att Widde nätat iaf, mkt härligt ;D
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
MarcusElving: Johansson är riktigt rolig att titta på, Lavander och Ollas inte lika roligt, Gunderson ser trygg o säker ut, Widing två mål :-)
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
90Steen_: Det står 3-0 till Brynäs. Målskyttar Widing (2) och Lavander.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
70 Rodrigues: Lavander som precis gjorde mål!!! ;)
Nä, men jag tycker att han gör sig bra med Järnkrok och Silfver. Han kommer nog aldrig vara kul att titta på, han gör nytta i det tysta.
Ollas kommer igång så småningom :D
+ 1
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Härligt mål! Widde x2 och Lavander - de nya grabbarna levererar direkt!
+ 1
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Kul match o se på =) Härligt me 2 mål av Widing och ett av nye Lavander.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
MarcusElving: Rohdin och Ollas är dom idag som kommer att få det jobbigt
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
MarcusElving: Det är ju bara första matchen och självklart så blir det bättre, kommenterade det jag sett hitills.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
haha jasså det är sandström och molin bakom spakarna, det hörde jag inte föränn jag såg det ;)
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Rätt killar som gör målen,spelar ingen roll om det är träningsmatch,nyförvärven mår bra av detta.
Fin hockey här i andra av Brynäs.
Fin hockey här i andra av Brynäs.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Svedberg ser jäkligt lugn och trygg ut. Tycker även LJ ser grymt spelsugen ut, blir kanske inte så bra varje gång men han verkar vilja mycket.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
MarcusElving:
Tror du har helt rätt om Lavander, vi kommer inte få se så mycket roligt av honom, däremot kommer hans jobb göra att vi får se väldigt mycket roligt av Järnkrok och Silfver :)
Tror du har helt rätt om Lavander, vi kommer inte få se så mycket roligt av honom, däremot kommer hans jobb göra att vi får se väldigt mycket roligt av Järnkrok och Silfver :)
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Betydligt bättre fart i andra och stundtals lekstuga.
Sunken ser ut som vi är vana vid rejält och enkelt spel.
Välommen Lavander och välommen hem Widing.
Sunken ser ut som vi är vana vid rejält och enkelt spel.
Välommen Lavander och välommen hem Widing.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
asså detta får mig att sukta efter premiären, fyfan vad man längtar!
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
tompap71: Jag tror Lavander kan bli en favorit. Har en fruktansvärt bra inställning och kliver in i skiten där 90% av lagkamraterna bara står och petar. Samma visa med Ollas. Granis behöver några lekkamrater=)
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Vart inne på det tidigare, i år har vi mer sk rivjärn och spelare som är tunga att möta än vi haft tidigare.
Granström,Johansson,Widing,Lavander,Ollas. Ouch !
Granström,Johansson,Widing,Lavander,Ollas. Ouch !
+ 1
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Davey_22: Helt rätt, men vi har INGEN sån på backsidan, det är det som oroar!
+ 1
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
andreasknox: Sätter en peng på att Nordqvist kommer att lira center mellan Laurits och Widing istället för Hansen
« Föregående · 1391757 · Nästa »