Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
« Föregående · 1391827 Till forumet
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
aphac: Det får vi verkligen hoppas, Hansen är för mig inte ens 4:e center. Låna ut!!!
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
För oss som inte har sett matchen. Ge oss en top 5 bästa spelare i matchen.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
sylf: Ja,våran backsida är den mest fysiska,det oroar. Förhoppningsvis kommer den stärkas upp något.
Kul match idag.
Kul match idag.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Venom:
Widing
Svedberg
Martin Johansson
Lavander
Dackell
Extra plus till Emil Molin som tog för sig.
Widing
Svedberg
Martin Johansson
Lavander
Dackell
Extra plus till Emil Molin som tog för sig.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Almtuna fick en lektion i ishockey...topp 5 tycker jag är Jonsson, Svedberg, Widing, Silfver och Järnkrok, utan inbördes ordning!
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
sylf:
Inte ge bort Hansen när de går att få några kronor på en utlåning. ;)
Inte ge bort Hansen när de går att få några kronor på en utlåning. ;)
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
sylf: Så där ja, en komfortabel och stabil 4-0 seger, 1:a perioden usel, 2:a o 3:e är riktigt bra med tanke på att det är första matchen. På torsdag är det verkligen upp till bevis när vi i Märsta möter ES kollegan AIK, då lär formationerna se lite annorlunda ut när Larsson och någon mer ska in i laget.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Venom:
Hansen
Hansen
Hansen
Hansen
Hansen
Där har du dom 5 sämsta.
Widing ( 2 mål )
Rhodin
Svedberg
Berglind
Dackell
Även Molin gjorde en godkänd debut.
Hansen
Hansen
Hansen
Hansen
Hansen
Där har du dom 5 sämsta.
Widing ( 2 mål )
Rhodin
Svedberg
Berglind
Dackell
Även Molin gjorde en godkänd debut.
+ 3
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Venom:
Sunken förtjänar ett litet pluss han med, syntes tendenser av den gamle Sundqvist i honom idag. Rejält, enkelt och inget tjafs.
Sunken förtjänar ett litet pluss han med, syntes tendenser av den gamle Sundqvist i honom idag. Rejält, enkelt och inget tjafs.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
70 Rodrigues: Japp, första perioden gjorde ingen lycklig, andra och stora delen av tredje gav dock mersmak. Gillar Sunken idag, tror han kan komma tillbaka till fornstora dar och då får han nästan räknas in som ett nyförvärv.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Precis kommit hem från fotbollsmatch. Underbart med 4-0, finns det highlights någonstans?
Redigerad kommentar
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
sylf:
Andersen såg stabil ut. Beträffande Ollas så var det som för alla första matchen även för honom och han kan mer än så här. Man ser dock att han alltid sliter och jobbar hårt även om han kanske inte fick ut så mycket igår. Ni som klagade på Svedberg förra säsongen kanske skall ändra er nu efter igår. Stabil och lugn och helt fenomenal ;)
Andersen såg stabil ut. Beträffande Ollas så var det som för alla första matchen även för honom och han kan mer än så här. Man ser dock att han alltid sliter och jobbar hårt även om han kanske inte fick ut så mycket igår. Ni som klagade på Svedberg förra säsongen kanske skall ändra er nu efter igår. Stabil och lugn och helt fenomenal ;)
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Martin Johansson imponerade nog mest på mig. Imponerade driv i skridskoåkningen, rejäl i det fysiska och bra med pucken.
De sämsta fanns inte på isen, utan tyvärr på bortastå i form av "baby-ultras". Vilka nötter - könsord, klättrande på plexi, Ollas-hån stora delar av matchen.
De sämsta fanns inte på isen, utan tyvärr på bortastå i form av "baby-ultras". Vilka nötter - könsord, klättrande på plexi, Ollas-hån stora delar av matchen.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Hence:
Andersen tillsammans med Lavander och Svedberg var bäst i Brynäs om du frågar en objektiv åskadare som jag själv ;)
Andersen tillsammans med Lavander och Svedberg var bäst i Brynäs om du frågar en objektiv åskadare som jag själv ;)
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Hence: Borta-stå? Asså "våra" supportrar? Va sa de om Ollas, va de mer påhittiga än att bara köra "jävla -leksand"-temat?
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Venom:
Jag hörde en ramsa om Leksand igår när jag var på matchen och det var " Vi hatar Leksand " som dom skanderade i 3 minuter. Leksand berör jämt och ständigt. Underbart ;)
Ollas hörde jag ingen ramsa om
Jag hörde en ramsa om Leksand igår när jag var på matchen och det var " Vi hatar Leksand " som dom skanderade i 3 minuter. Leksand berör jämt och ständigt. Underbart ;)
Ollas hörde jag ingen ramsa om
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Venom: "Ollas, ta i då din jävla Leksing, sooopa". Mer eller mindre ordagrant.
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Erat: Det är naturligt nu när en Leksandspelare gått till Brynäs att Mattias nu hejar på Brynäs i Elitserien (och Leksand i Allsvenskan). Ungefär som när Brynäsare hejar på Caps i NHL eller Malmöfans (fotboll) hejar på Milan. Det är ju stort att för hela bygden Leksand att de har fostrat en spelare som värvas av Brynäs i landets absolut högsta serie, jag förstår honom.
+ 1
Sv: Almtuna-Brynäs, Tis 16/8 Kl: 19.00
Erat och Arnio:
Smygbrynäsare är jag absolut inte;)
Däremot så har jag alltid gillat Ollas som spelare. Han har ställt upp i vått och torrt. Trots anbud från Elitserien har han ändå valt att stanna i Leksand och Allsvenskan. Jag önskar honom all lycka som ni säkert redan vet.
Smygbrynäsare är jag absolut inte;)
Däremot så har jag alltid gillat Ollas som spelare. Han har ställt upp i vått och torrt. Trots anbud från Elitserien har han ändå valt att stanna i Leksand och Allsvenskan. Jag önskar honom all lycka som ni säkert redan vet.
« Föregående · 1391827