Angående Björck
275851 · Nästa » Till forumet
Sv: Angående Björck
Janne Larsson i elitkommittén är mycket nöjd över att Brynäs lyckats knyta Björck till klubben.
- Han är stor och stark och mycket bra defensivt. Dessutom har han ett bra skott. Precis en sån spelare som vi behövde, säger han
- Han är stor och stark och mycket bra defensivt. Dessutom har han ett bra skott. Precis en sån spelare som vi behövde, säger han
Angående Björck
Detta är från SSK:s hemsida och forum
----
Björk fick gå och det känns inte fel.jag tycker Björk kunde vara grym i en match för att i nästa match göra en sämre insats.hans inställning var super men rörligheten sämre.
bara att önska Jeppe lycka till i Brynäs,han kommer inte göra bort sig.
----
Björk fick gå och det känns inte fel.jag tycker Björk kunde vara grym i en match för att i nästa match göra en sämre insats.hans inställning var super men rörligheten sämre.
bara att önska Jeppe lycka till i Brynäs,han kommer inte göra bort sig.