Arbetslös...
« Föregående · 105041 Till forumet
Sv: Arbetslös...
micke: D är bara o slå till! Witehall är ett riktigt rivjärn med massa rutin som Brynäs skulle kunna ha mycket nytta utav.. Dessutom går han ju gratis!
Sv: Arbetslös...
Strozzi: Nu läste jag dock på Radio Västernorrland att modioterna var ute efter Witehall. Det var Hedin som uttalade sig där...
« Föregående · 105041
En schysst ersättare till Mårtensson kanske?