1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Arenabygget


Sv: Arenabygget
Teppo:
Ropen skalla, femårsplaner för alla!
Innebär det femårskontakt för alla också :-)

Fan, det var bättre förr...
Playboyskor.

Sv: Arenabygget
Huge:
Besök Gavlerinken med livet som insats!
Ja, spännade blir det åtminstone :-)

Du tror inte att publikunderlaget sjunker för snabbt då?

Sv: Arenabygget
rackham: Passar bra in med alla rop på starka män och utrensningar inom Brynäs IF. Själva hockeyn var väl dock bättre under Crustjov och Breznev än under Stalin även om nu kanske inte dom var med och la upp själva taktiken och träningsprogrammet.

Sv: Arenabygget
rackham: "De skall väl överleva också... "

Varför det?
Nu får ju min föreslagna huvudsponsor isf lite tillbaka.
Det har ju klagats på föreningens dåliga uppträdande mot sponsorerna...

Sv: Arenabygget
Huge: Rätt o riktigt :-)

Sv: Arenabygget
70 Rodrigues: "Det var länge sedan det var någon nämnvärd aktivitet i rinken :-)

För att inte tala om UTANFÖR rinken (läktarna). Tyst som i graven....
"Fonus Arena".
Bra namn: en säker huvudsponsor som har stadiga intäkter år efter år....

Sv: Arenabygget
Huge:
De skall väl överleva också... annars är det en bra men närmast stalinistisk tanke :-)

Sv: Arenabygget
rackham: Ja, jag misstänkte att det var något åt det hållet.
Angående publiksnittet: man kunde ju göra det djävligt svårt att ta sig UT, när man nu en gång fått IN fanskapet.
Och tvinga dom äta Willes mat.
Bra för affärerna....

Sv: Arenabygget
Hong Kong: Det var länge sedan det var någon nämnvärd aktivitet i rinken :-)

Sv: Arenabygget

70 Rodrigues: Kanske behöver göras grundarbeten som inte går att göra när det är aktiviteter i rinken.

/Byggmästaren


Sv: Arenabygget
Teppo: "Dom måste bygga under somrarna och hinner inte till 2006 om dom inte börjar nu."

Vi får väl isf hoppas på en varm vinter... :-)

Sv: Arenabygget
70 Rodrigues: Finns det det? Jag trodde det bara fanns lägerbaracker.

Sv: Arenabygget
Huge:
Bla av säkerhetsskäl.
Vi skall spela minst 25 matcher i arenan under säsongen.
Det kan inte se ut hur som helst runt/på arenan under säsongen.
Vi vill väl dessutom ha minst samma pubilsnitt som föregående säsong och då går det inte att göra det för vårt att ta sig in i Gavlerinken :-)
Därför måste vissa delar göras före säsongen, andra delar under säsongen, för att sedan efter säsongen tillverka insidan(dvs lyfta bort taket m.m.)...

Sv: Arenabygget
Teppo: Varför bara under somrarna, under att det finns hus i Sibirien överhuvudtaget :-)

Sv: Arenabygget
Huge: Dom måste bygga under somrarna och hinner inte till 2006 om dom inte börjar nu.

Sv: Arenabygget
Huge: Skulle nog säga att det var tjäle i vissa skallar runt projektet :-)

Arenabygget
Om det nu inte tas ngt beslut efter dagens sammanträde i kommunfullmäktige:
Varför måste man enligt uppgift isf vänta i 1 år med byggstarten?
Tjäle i marken, eller...?

« · 541150

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)