Backar
« Föregående · 1541708 · Nästa » Till forumet
Sv: Backar
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8639
Kan han kanske vara något för Brynäs ?
Sv: Backar
Om det otroligt nog skulle vara Timonen som kommer så kanske man har skrivit korttidskontrakt med honom över matcherna i Wien + förlängningsklausul om NHL ställer in, på det sättet bryter man inte mot reglerna då han inte kommer spela någon elitseriematch. Timonen får behövlig matchträning och Brynäs har gjort ett kap om NHL ställer in.
Men nu lutar det åt att det är någon spelare i KHL som har begränsat med speltid skulle jag tro.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Backar
sylf: Ja, jag kollade inte så noga. Utgick från att han flyttat från NHL och nu spelar i KHL, men ser att han är lockoutare.
Isf kommer saken i ett annat läge, Sundlöv kanske chansar på att säsongen blir inställd därborta och att ett sånt beslut kommer inom kort.
Då kan det vara bra att ligga lite före och sno åt sig godbitarna.
Vilket förstås gör att han bryter HL:s överenskommelse, nåt han iofs och i praktiken redan gjort iom värvningen av Franson.
Troligast är nog att det rör sig om en finsk back som inte är lockoutare men som spelar i KHL.
Isf kommer saken i ett annat läge, Sundlöv kanske chansar på att säsongen blir inställd därborta och att ett sånt beslut kommer inom kort.
Då kan det vara bra att ligga lite före och sno åt sig godbitarna.
Vilket förstås gör att han bryter HL:s överenskommelse, nåt han iofs och i praktiken redan gjort iom värvningen av Franson.
Troligast är nog att det rör sig om en finsk back som inte är lockoutare men som spelar i KHL.
Sv: Backar
RavenLord: Synd å säga smygbrynäsare. Jag är SSK'are i hela mitt hjärta, men jag har en hel drös med Brynäsare hemma och runt familjen, så jag är kanske lite intresserad av vad som händer i det lägret....
Salig blandning i familjen dock. Jag är SSK'are, ena syrran är Leksing, Farsan är Brynäsare, Morsan är FBK'are, morfar är MODO'it och ena svågern är Skellefteå'are.....=)
Salig blandning i familjen dock. Jag är SSK'are, ena syrran är Leksing, Farsan är Brynäsare, Morsan är FBK'are, morfar är MODO'it och ena svågern är Skellefteå'are.....=)
Länkar:
http://www.synvinkel.net/ssk
http://www.synvinkel.net/ssk
Sv: Backar
stenberg29: Förstår inte tjatet om Anders Eriksson på detta forum. Själv minns jag honom som en stor, tung, orörlig back, befriad från spelsinne och ratad av Peter Wallin från VM-truppen för sisådär fem år sedan trots att han var inkallad från NHL. Eller är det någon annan Anders Eriksson? Jag kanske har missuppfattat.......
Sv: Backar
stenberg29: Hellre Honken än Norrena? är du frisk? Hur bra tror du Honken är nuförtiden? Norrena är en mycket bättre målvakt än Honken. Han skulle ha stannat i Sverige ett par år till för att utvecklas mer innan han stack till NHL....Inte för att jag borde sitta här och tycka om erat lag då jag är SSK'are, men denna kunde jag inte slita mej från.....=)
Ps. Ta inte illa upp för det......Ds....
Ps. Ta inte illa upp för det......Ds....
Länkar:
http://www.synvinkel.net/ssk
http://www.synvinkel.net/ssk
« Föregående · 1541708 · Nästa »