Backar
Morsning.
Men kul för dig om ditt snack nu stämmer, undrar dock som Zzz varför du säger A men inte B?
Du har ju ändå visat din källa att du inte kan hålla tyst, vilket jag utgår ifrån att han krävt.
Huge och Gurra88: Är ni döva, blinda mm? Här har de flesta i gästboken bett er att sluta med erat interna skitkastande, men ni skiter totalt i det, varför? Det ni håller på med att så totalt respektlöst mot allt och alla så man häpnar.
Fortsatt era strider via windows messenger eller dyl istället.
www.eliteprospects.com/player.php?player=9850
Fredrik Stryman är det som lämnar SAIK och inte LINDGREN!! tog fel spelare ;) men Stryman lämnar iaf SAIK och är född 1991.. Bra ålder..
kan det vara han??
Vi är några som bara undrar varför han inte avslöjar namnet, när det nu enligt honom själv är ok från "källan.
Har han rätt och det kommer ut innan Sundlöv och GD annonserar namnet så stiger ju Gurras trovärdighet med 500%, typ....
2.
Fredrik Styrman och Skellefteå AIK går skilda vägar. Inte oväntat - med alla backar friska är han chanslös att få speltid.
tompap71: Ja vad ska man säga, Brynäs ende landslagsback går sönder och blir borta resten av säsongen. Sundlöv ersätter honom med en back som inte platsar i ett elitserielag. Vem försöker han lura? Ser han Styrman som en back av hög elitserieklass, för det var väl vad han sa att han letade efter?
Ja han kan säkert bli det, men inte i år.
70 Rodrigues: Kollar man vad SAIK har för unga killa på backen så är Klingberg inne på lån som är J20-landslagsman, Alm som är egen produkt och Burström är A-landslagsman. Sen har de Granberg skadad och Edström i Västerås
Svårt att slå sig in där
Som vanligt blir spelade kapade här inne innan de ens varit i Gävle.
Låt honom iaf få ett par matcher att visa upp sig och komma in i spelet (om det nu är han som kommer)
Han är ju iaf en defensiv back vilket det inte vimlar av i dagens Brynäs
70 Rodrigues: Ja självklart hade jag också hoppats på en spelare av högre klass, och gärna nåt år äldre. Läser man på hemsidan så känns det väldigt viktigt för Sundlöv att spelaren är i samma ålder som Bertil....vill de hålla ner medelåldern för att det ska se bra ut??
Men och andra sidan så kanske vi får in en spelare som spelar matcher och inte är skadad hela tiden??
Nu finns det ändå utrymme att värva Lockoutade spelare när väl NHL säsongen ställs in =) bra gjort sundlöv! Nu ger vi grabben en chans att visa vad han kan innan motorsågen åker fram..
Det finns ju alltid någon som blir över i exempelvis KHL. Antingen har vederbörande inte levt upp till förväntningarna eller så måste klubben skära i lönekostnaderna.