Bedrövligt!!
« Föregående · 64242 Till forumet
Sv: Bedrövligt!!
Ja,skada nån allvarligt vore inte dumt,och jag är inte ironisk.En klubba nerkörd i halsen på Wallin skulle få mej på lite bättre humör.Nu har inte Brynäs vunnit en slutspelsmatch på 2 år,dags att börja använda huvet Bäckis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Bedrövligt!!
känns som Melin har otur...förmodligen skulle han ha kört Aspen i Fredags o Pettersson i dag : (
Sv: Bedrövligt!!
Kennholt: Nä det går inte i princip... men... det trodde vi ju mot MoDo -99 oxå efter underläge i matcher.
Sv: Bedrövligt!!
Tyvärr Claesw du försöker bara tilltala dig själv något! det kommer inte gå att ta igen detta! TYVÄRR!
Sv: Bedrövligt!!
Jo va fan man vet att det alltid kan vända. Kan dom inte skada nån iallafall?? ; ) (ironisk)
Sv: Bedrövligt!!
Ja dom ser jäkligt bar ut,inge fel på FBK:s självförtroende.
Ett snabbt mål i abörjan på andra nu så kanske dom kommer i gungning,optimist lär man ju va ialla fall:-)
Ett snabbt mål i abörjan på andra nu så kanske dom kommer i gungning,optimist lär man ju va ialla fall:-)
Sv: Bedrövligt!!
Du kan ju inte påsta att dom visat nån slags fighterhjärta iall fall,ser du matchen Claes?
Sv: Bedrövligt!!
vafan dra ner på kritiken!! Tror nån vi ska spöa dom i Karlstad eller?? Det kan bli 1-8 idag. Vinner vi på tisdag är det helt plötsligt öppet igen. Jag har sett BIF vända 0-2 i mather två ggr när det varit bäst av 5!! Så kamma er lite.
« Föregående · 64242