Besviken...
« Föregående · 139104 Till forumet
Sv: Besviken...
beckebo26: Det är väl bara att läsa alla inlägg så har du nog ett svar där..eller olika åsikter iaf.
Sv: Besviken...
beckebo26:
Jag tror det blir svårt i en eller två matcher framåt
HV borta är ingen dans på rosor
Leksand derby hoppas på knäckebrö
Lindköping borta där kommer vänningen om Brynäs jobbar med Skriskoåkningen så ska dom kunna åka i från dom stora tunga backarna i Lindköping
Jag tror det blir svårt i en eller två matcher framåt
HV borta är ingen dans på rosor
Leksand derby hoppas på knäckebrö
Lindköping borta där kommer vänningen om Brynäs jobbar med Skriskoåkningen så ska dom kunna åka i från dom stora tunga backarna i Lindköping
« Föregående · 139104
undrar om det är coachens fel eller ...
Är det någon som vill svara .....