http://svenskafans.com
BIF-LIF
144683 · Nästa » Till forumet
Sv: BIF-LIF
70 Rodrigues: Visst vi vann igår men med spelet är det inte mycket med. Hoppas det är självfötroendet det sitter i och man lyckas JOBBA till sig fler segrar för att sedan kunna börja lira igen. Spelar man som igår tror jag inte man behåller publiken det var en av de sämsta matcher jag bevittnat.
Men som sagt med ökat självförtroende så kanske.
Men som sagt med ökat självförtroende så kanske.
Sv: BIF-LIF
Nyss hemkommen från O´Learys där man har sett matchen med Westerlind samt andra okända Brynäsare samt lite Leksingar varav en var tvungen och sprätta iväg en popcorns smula i ansiktet på en när man jublade efter slutsignalen.
Tyvärr så var det mer en krigamatch än skönspel och som någon tidigare skrev så var det lite väl håresande misstag från backarna.
Fast skit i det nu eftersom 3p var viktigare än skönspelet.
Snyggr mål utav arbetsmyran Kyrö förresten,
Tyvärr så var det mer en krigamatch än skönspel och som någon tidigare skrev så var det lite väl håresande misstag från backarna.
Fast skit i det nu eftersom 3p var viktigare än skönspelet.
Snyggr mål utav arbetsmyran Kyrö förresten,
Sv: BIF-LIF
FY F-N VA HÄRLIGT det var... Vilken stämmning i Gavlerinken... Precis hemkommen från matchen... Brynäs fick stående ovationer när dom kom ut på plan av hela Gavlerinken (- Leksands supportrar :-) Tänk om det kunde vara så varje gång Brynäs spelar hemma... Inte så konstigt att dom vann. Jag tyckte att detta var den bästa matchen jag varit på.. Ok ... Brynäs slarvade med pucken (som vanligt) men vad gjorde det ?! Stämningen var på topp.. Alla Gävlebor var där för att visa sitt stöd.. Vilket också speakern tyckte att vi skulle göra.. Vilket vi också gjorde.. Och sist men inte minst DOM VANN......
Sv: BIF-LIF
Ni skulle ha sett efter slutsignalen,maken till jubel har man inte sett sen Sörmland vann TV-pucken-02.
Men det var verkligen ingen höjdarmatch av våra krigare,man började bra hade några vassa chanser i inledningen,ett stolpskott b la, sedan tog LIF över matchen i mitten av andra perioden då kotntrar Brynäs in 2-1 som man sedan spelar på resten av matchen.
Enligt mej så var Anger och Kösa bäst i Brynäs, Ramen gjorde några avgörande räddningar i tredje som vi verkligen behöver.
Annars var spelet i egen zon hårresande Djoos,Sjödda och Adam Anderson slog varsin indianare.Livsfarligt!!
FYY FAN VAD SKÖNT!!!!
Nu ska jag sänka en Tuborg på rot!!!
Men det var verkligen ingen höjdarmatch av våra krigare,man började bra hade några vassa chanser i inledningen,ett stolpskott b la, sedan tog LIF över matchen i mitten av andra perioden då kotntrar Brynäs in 2-1 som man sedan spelar på resten av matchen.
Enligt mej så var Anger och Kösa bäst i Brynäs, Ramen gjorde några avgörande räddningar i tredje som vi verkligen behöver.
Annars var spelet i egen zon hårresande Djoos,Sjödda och Adam Anderson slog varsin indianare.Livsfarligt!!
FYY FAN VAD SKÖNT!!!!
Nu ska jag sänka en Tuborg på rot!!!
Sv: BIF-LIF
Fan va skönt med en seger (och viktigt, förståss). Men måste ju säga att detta ser inte bra ut. Jag tror att alla backar utom möjligtvis Laitinen gjorde minst en groda i sista perioden...ska det vara så svårt att få ut puckuslingen???? Nä trots seger så vill jag nog se ett nyförvärv, en stor och stark back som inte petar med pucken.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com/
http://www.gustgryvel.com/
Vad skönt att vinna över Leksand igår .
Att matchen var dålig och Brynäs satsade defensivt i sista perioden har ingen betydelse ...
VI VANN ÄNTLIGEN !!!! , MOT Leksand!!!
När sen Gavlerinken är fullpackad (6204 pers) och laget tackar oss fans på ståplats efter matchen är man så glad att man "nästan" grinar ...
Att sen läsa på Brynas.se att Janne Larsson, Esko Nokelainen & övriga laget och Håkan Berg tycker att dom lyfter sig genom publikstödet är bara helt FANTASTISKT!!!
Men ...
ALLA som står på ståplats måste visa kärleken till Brynäs IF genom att stödja dom genom sång och skrik , tänk ...om alla på ståplats skulle skrika och sjunga på matcherna då skulle de bliv ännu bättre!!!
Jag vill tacka :
Esko,Gunnar och Micke.
Janne Larsson & övriga laget .
Klubben i övrigt .
Tack Brynäs IF - Jag älskar er !!! och kommer ALLTID göra de!!!
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA !!!
M.V.H Tor!