Bissett kan än!!
138682 · Nästa » Till forumet
Sv: Bissett kan än!!
Bissett:
Saknar Bissett... Din tröja hänger fint på väggen men ja vill helst se den på dig i mitt lag = )
´Kom hem o visa vart målet är =)))
Saknar Bissett... Din tröja hänger fint på väggen men ja vill helst se den på dig i mitt lag = )
´Kom hem o visa vart målet är =)))
Bissett kan än!!
TPS - Tappara 2-1
(2-1,0-0,0-0) 60.00
Maalit
7.25
Tom Bissett 0-1 (Janne Ojanen)
15.30
Mikael Holmqvist 1-1 (Kai Nurminen, Kimmo Peltonen)
19.24
Marko Kauppinen 2-1 (Ville Vahalahti) YV,VoM
Våran gamla Tom vet ialla fall var målet står!!
(2-1,0-0,0-0) 60.00
Maalit
7.25
Tom Bissett 0-1 (Janne Ojanen)
15.30
Mikael Holmqvist 1-1 (Kai Nurminen, Kimmo Peltonen)
19.24
Marko Kauppinen 2-1 (Ville Vahalahti) YV,VoM
Våran gamla Tom vet ialla fall var målet står!!
Fortsätter Bissett på det här sättet tror jag att han kommer att spela säsongen ut hos oss. Lite svårt förståss att dra några långt gående slutsatser av bara en match, men snart är man väl lite klokare.