Björn Danielsson uttagen i Tre Kronor
« Föregående · 674365 Till forumet
Sv: Björn Danielsson uttagen i Tre Kronor
Kul med så många Brynäs spelare i Tre kronor,tre stycken,det har väl inte hänt sedan vm 1999 Djoos,Molin och J.Larsson
Sv: Björn Danielsson uttagen i Tre Kronor
Zettergren: Har Björne spelat i landslaget sedan han kom till Brynäs ?
Sv: Björn Danielsson uttagen i Tre Kronor
brynästigern: Jag har faktiskt för mig att han gjort det, men inte säker :) hehe
Sv: Björn Danielsson uttagen i Tre Kronor
Åhh vad jag hatar "Frölunda Frölunda.." Sången !!! BLIR DAMPIG NÄR JAG HÖR DEN !
Sv: Björn Danielsson uttagen i Tre Kronor
brynästigern:
Jag tror inte det bara två andra stockholmare,Anger och Soling
Jag tror inte det bara två andra stockholmare,Anger och Soling
« Föregående · 674365