Blää...
« Föregående · 101711 Till forumet
Sv: Blää...
Sylf: Nu tog du i!!! Äckligare än Leksand e´omöjligt...
Eftersom jag själv bor i dalarna så har jag på nära håll fått utstå
den fruktansvärt pinsamma "värvarkarusellen" som knätofsarna sysslat med. Inte nog med att man ringt runt och trakasserat varenda företag i regionen om allmosor till spelarköp,knäckebröd eller va f-n de nu skall ha pengar till, de går ut i samtliga lokaltidningar och tigger pengar av oss hårt arbetande icke-leksingar! Dessutom har man mage att be hockeyligan om friplats för att "...hela sverige älskar oss...". Då är allt fbk ett helt ok lag i mina ögon*ler*
Eftersom jag själv bor i dalarna så har jag på nära håll fått utstå
den fruktansvärt pinsamma "värvarkarusellen" som knätofsarna sysslat med. Inte nog med att man ringt runt och trakasserat varenda företag i regionen om allmosor till spelarköp,knäckebröd eller va f-n de nu skall ha pengar till, de går ut i samtliga lokaltidningar och tigger pengar av oss hårt arbetande icke-leksingar! Dessutom har man mage att be hockeyligan om friplats för att "...hela sverige älskar oss...". Då är allt fbk ett helt ok lag i mina ögon*ler*
Sv: Blää...
Bright: Det orkar jag inte räkna ut. Däremot så vann FBK en försäsongsmatch förra året med samma siffror som idag, dvs 5-2. Danielsson gjorde mål då som idag. Senare under försäsongen mötte vi FBK hemma i Gavlerinken, har för mig att BIF vann då, någon som kommer ihåg siffrorna? Minns att jag tyckte att Gerber såg skakig ut då och trodde målvaktssidan skulle bli FBK:s akilleshäl. Så fel man kan ha under försäsongsmatcherna :)
Sv: Blää...
micke: Brynäs vann med 2-1 har jag för mig, men det var väl i premiären? Däremot spelade man 3-3 i Gavlerinken en vecka före och Gerber gjorde en av de sämsta målvaktsinsatser jag har sett. Jag trodde också han skulle bli färjestads akilleshäl. Och Danielsson... Ja, han var väl poängbäst i laget under försäsongen, men sen då?
« Föregående · 101711